Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 31 december 2019

Snaidero keuken geplaatst in Ouderkerk a/d Amstel (project 883)

Inmiddels zijn we weer aan het einde gekomen van 2019. Een jaar waarin mijn dochter Lea werd geboren, ben ik super blij mee en heel trots ook. Tijdens de kerstvakantie is ze lekker meegeweest met ons naar Oostenrijk. We hadden nog een witte kerst ook!


Wel was er helaas ook iets wat minder leuks gebeurd in 2019; monteur Jan Levien was van het dak af gevallen. Maar gelukkig kan ik bij deze melden dat Jan Levien inmiddels weer aan de slag is. Hij heeft net z`n eerste project weer voor me afgerond; Snaidero keuken 883 in Ouderkerk a/d Amstel (foto hier onder).


Ook heb ik nog wat leuks te melden over monteur Joop! Hij is vorige week opnieuw vader geworden. Deze keer van een dochter en ze heet Loïs. Alles is gelukkig goed gegaan. Rest me nog jullie een fijne jaarwisseling toe te wensen en een heel voorspoedig 2020!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten