Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 december 2019

FIJNE KERSTDAGEN!

Voor een groot deel van ons land is de kerstvakantie inmiddels begonnen. Ook hier is het bijna zover. Nog enkele dagen en dan hoop ik met m`n vrouw naar Oostenrijk te gaan. Mijn vrouw heeft daar familie wonen (2 wat oudere tantes) en die hebben Lea (onze baby van 5 maanden oud) nog nooit in het echt gezien. We gaan naar St. Johann im Pongau, dus in een wintersportgebied.


Mijn Snaidero keukenshowroom is daarom vanaf as. zondag 22 december 2019 gesloten tot en met 1 januari 2020. Langs deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor de samenwerking en het volgen van het blog. Zonder klanten is er immers ook geen keukenshowroom!

Gezegende kerstdagen en een voorspoedig 2020 toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten