Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 april 2018

Snaidero keuken in Groningen

Gisteren ben ik naar Groningen geweest voor het inmeten van een nieuwe Snaidero keuken (project 821). Deze klant heeft een S12 keuken bij me gekocht. Hier onder een video van de S12 keuken in m`n showroom.



Van de aannemer mochten we even de bouw op om de keukenruimte te checken. Dat hebben we dus gedaan.

Het eiland van de S12 keuken is namelijk ietwat te diep voor de ruimte van de klant. We moesten dus even meten welke maat eiland het beste uitkomt in de ruimte.


De woning van de klant wordt pas na de zomer dit jaar opgeleverd. Zodoende heb ik nog wel even tijd om de keuken te bestellen.

Omdat het heel mooi weer is kon ik met het vliegtuig naar de klant toe gaan. Wel leuk he? Met de Cessna was het 2 uur vliegen vanaf Arnemuiden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten