Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 19 april 2018

Plafondafzuigkap met bipolaire ionisatie

Aan m`n klanten verkoop ik steeds vaker een afzuigkap met Bipolaire Ionisatie, dit is vrijwel altijd de Spring. Zo`n afzuigkap blaast niet al je warme lucht naar buiten én werkt nog eens goed ook. Naast geur wordt de lucht ook gezuiverd van pollen, bacteriën en dergelijke.



Voor mensen die geen apparaat boven het eiland willen hebben hangen heb ik de oplossing met de plafondafzuigkap. Mocht je geen gat naar buiten willen of kunnen maken dan kun je de plafondafzuigkap voorzien van een extra filter (evt. zelfs plasmafilter).

Op de EuroCucina (keukenbeurs) zag ik wat nieuws. Binnenkort komt er een plafondafzuigkap met geïntegreerde bipolaire ionisatie, hieronder een foto van deze afzuigkap. Ik heb helaas nog geen codes of prijzen. Ook kon men nog niet vertellen per wanneer dit apparaat leverbaar is.


Op de afzuigkap zie je het groene blaadje. Als de lucht vies wordt gaat dit blaadje verkleuren. Als de afzuigkap op automatisch staat (dat adviseer ik dus) dan gaat deze vanzelf aan het werk om de lucht te zuiveren. Het blaadje wordt dan dus vanzelf weer groen. Dus ook als je slaapt of niet thuis bent houdt de afzuigkap de luchtkwaliteit in de gaten. Mooi toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten