Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 14 april 2018

Snaidero keuken in Delft (project 768)

Onlangs heb ik de keuken opgeleverd van Snaidero project 768 in Delft. Ik heb de stoomoven uitgelegd en de klant is zo vriendelijk geweest om het op video te zetten.

De video is inmiddels klaar. Vandaar dat ik heb daarnet op m`n YouTube kanaal heb geplaatst.



Hierboven heb ik de video ook ingesloten. Omdat de klant zowel de hogedrukstoomoven als de lagedrukstoomoven heeft (de Neff FullSteam oven) heb ik de beiden gebruikt in de video.


Tenslotte nog wat anders. Na het weekend ben ik een paar dagen niet aanwezig op de zaak. Dit in verband met beursbezoek in Milaan (het is dan Eurocucina). Ook hoop ik nog even langs te gaan bij de klant van project 806 in Varese (dat is in de buurt van Milaan). De monteurs Jan Levien en Peter hopen hier na het weekend met de montage van de nieuwe Snaidero keuken te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten