Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 oktober 2017

Snaidero keuken in Vlissingen (project 785)

Gisteravond heb ik de nieuwe keuken ingemeten van Snaidero project 785 in Vlissingen. Een S12 keuken in wit hoogglans lak.


M`n klant heeft een andere woning gekocht. De overdracht van deze 2 onder 1 kap is over enkele weken. In overleg met de huidige eigenaar mocht ik de keuken inmeten. De nieuwe keuken hoop ik dit jaar nog uit te leveren. `

Vandaag wil ik ook nog twee foto`s met jullie delen van de Snaidero Way in keramiek. Deze keer de zwarte deur (APQKDZ Oxido Nero Ceramica).


Het bijzondere van deze Snaidero keuken is dat je zowel de deuren als het werkblad uit 1 materiaal kan bestellen (ton-sur-ton).


De keuken in keramiek door Snaidero geleverd in prijsgroep 9. Dit is 1 prijsklasse duurder als de versie in roestvrijstaal of glas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten