Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 10 oktober 2017

Snaidero keuken in Alkmaar (project 767)

Vorige week ben ik naar Alkmaar geweest. Een poosje terug was ik er geweest voor het inmeten van de Snaidero keuken.

Inmiddels is deze roestvrijstalen Snaidero keuken geplaatst en heb ik de klant opnieuw bezocht. Deze keer voor de oplevering (van Snaidero keuken project 767).


Van de oplevering is onderstaande video gemaakt. Deze klant heeft onder andere een Neff FullSteam oven gekocht. Vandaar dat ik de werking van het apparaat aan de klant uitgelegd heb. Zoals jullie op de video kunnen zien was het ook wel nodig...



Koken bij klanten vind ik heel leuk om te doen, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om dit te doen bij elke klant. Daarom zet ik video`s online waarbij je kunt zien hoe je bijvoorbeeld kunt stomen. Deze video`s vind je op het kanaal koken in de Snaidero keuken.


Tenslotte wil ik bij deze de klant nog hartelijk danken voor de uitnodiging om langs te komen. We vonden het heel leuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten