Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 5 oktober 2017

Nieuwe Neff FullSteam oven B48FT78N1

Sinds enige tijd heeft Neff de FullSteam oven in het assortiment. Inmiddels is er een nieuw type FullSteam oven leverbaar naast de "gewone" Neff B48FT68N1 Fullsteam oven. Deze nieuwe versie is geheel identiek aan de vorige, het enige verschil is dat de zijkanten binnen in de oven ook het zelfreinigende Ecoclean hebben. De code van de nieuwe Neff FullSteam oven is B48FT78N1.

De nieuwe FullSteam oven heb ik ondertussen al gemonteerd hier in de keukenshowroom. FullSteam houdt overigens in dat de oven als pure stoomoven te gebruiken is (bijv. vis/rijst/groenten). De FullSteam oven is tevens te gebruiken als VarioSteam oven. Dit wilt zeggen stoom tegelijk gebruiken met het bakken. Dit laat m`n zusje zien op onderstaande video.



Regelmatig verkoop ik zo`n FullSteam oven ook los, dus voor mensen die de oven monteren in een bestaande keuken. Ik moet eerlijk zijn dat de prijsstelling van de oven zo scherp is dat ik niet ook nog de oven kan bezorgen. De klanten halen de oven dus gewoon op vanuit mijn magazijn.

Het is misschien niet zo`n premium gevoel om zelf de oven op te halen. Maar aan de andere kant vind ik het wel prettig om de klant in de showroom nog wat tips and tricks te kunnen vertellen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten