Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 februari 2016

Showroomkeuken S11 nu Neff seamless

Sinds kort heb ik de nieuwe S11 keuken in de showroom staan. Bij deze Snaidero keuken heb ik twee Neff inbouwapparaten "gestapeld" in de hoge kast (pyrolyse-oven en combinatie oven-magnetron).

In de nieuwe lijn van Neff kun je nu apparaten "seamless" monteren. Het ziet er dus uit als 1 apparaat (zie foto hier onder).


Monteur Jan heeft de afgelopen week deze seamless strippen gemonteerd. Deze strippen moet je dus apart bestellen (ze zitten dus niet gratis bij het apparaat).

Houd er ook rekening mee dat je de koffiemachine niet seamless kunt monteren omdat de koffiemachine open gaat met een draaideur (de strip gaat mee open).

Toen ik de video opnam (ingesloten hier onder) had ik de correcte strippen helaas nog niet binnen zodoende kon ik er toen niets van laten zien.



En voor wie het nog niet in de agenda heeft gezet. Let op de Snaidero avond binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten