Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 27 mei 2015

Snaidero keuken concept Opera

Een paar weken terug heb ik een blogberichtje gemaakt met foto`s van het Snaidero Opera concept.


Vandaag ook weer een aantal Snaidero Opera keuken foto`s. Je ziet een aantal elementen terugkomen die je ook bij het vorige blogpostje zag;

- Variatie met dunne en dikke werkbladen (17cm dikke werkbladen)
- Staafgrepen
- Géén wit
- Open regaalkasten die we eerder al tegenkwamen bij de Snaidero Code keuken


Zoals ik de vorige keer aangaf was de trend in keukenland de afgelopen jaren hoogglans wit en greeploos. Heel voorzichtig komt hier toch weer verandering in nu.


Je ziet weer kleur, matte deuren en zelfs hout. Al blijft hoogglans lak naar mijn bescheiden mening technisch wel superieur aan zo`n mat lak of houten keukenfront. Door de transparante glans/vernislaag zit toch meer lak op de deur. Daardoor is de keuken beter bestand tegen vocht. Ook zie je gewoon wat meer "vingers" en vuil op een matte deur.


Naast de Snaidero Opera foto`s van dit berichtje zijn er natuurlijk meer foto`s beschikbaar. Klik hier om de foto`s van de Snaidero Opera te bekijken (op pdf).


Om toch in te springen op deze nieuwe trends heb ik onlangs weer een houten keuken in de showroom geplaatst. Dit is de Snaidero Time keuken geworden (S12 opstelling). Ik moet de mooie foto`s van deze keuken nog maken om eerlijk te zijn.


Deze Time keuken heeft grepen maar kan tegen meerprijs ook greeploos geleverd worden.

De laden worden dan automatisch geopend en de deuren krijgen dan druksluiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten