Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 mei 2015

Houten keuken (Snaidero Time Teak)

Zoals ik gisteren al op het blog schreef, hout is weer in de mode in keukenland. Vandaar dat ik onlangs weer een Snaidero Time keuken in de showroom heb geplaatst in Teak hout.


Ook bij m`n collega Samir in Moskou wordt de Snaidero Time keuken verkocht in hout. Vandaag dus aantal foto`s van een Snaidero Time keuken die hij in een appartement in Moskou heeft geleverd.


Bij Samir zie je dat hij de volledige keuken in hout geleverd heeft. Ik zelf doe het zelf vaker two-tone. Dus een combinatie van hout met een lak.

Je ziet dat bijvoorbeeld bij deze Snaidero Time keuken in Vlissingen (project 657). Bij project 657 heb ik de onderkasten in hoogglans wit gedaan en dan de kolomkasten juist in hout.


Ook bij Snaidero keuken project 616 in Hooglanderveen zie je zo`n zelfde soort combinatie (hout/wit hoogglans).

Bij deze keuken is de opstelling hoge kastenwand teak met een wit eiland er voor.


In de showroom hier heb ik de keuken nu precies andersom neergezet.
Dus hoge kasten in wit hoogglans lak met een eiland in Time Teak er voor.
Héél vroeger had ik overigens wel een showroomkeuken volledig Time Teak opgesteld.


O ja. Ik zie het nu pas; dit is berichtje 1400 op dit blog over keukens...

Ik heb het even nagekeken. Het eerste blogberichtje schreef ik 4 jaar geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten