Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 maart 2015

S20 keuken opstelling bij klant

Afgelopen zaterdag schreef ik nog op het blog dat ik bezig was met een klant voor de Snaidero S20 showroom keuken opstelling. Inmiddels heeft deze klant de keuken behoorlijk aangepast en bij me besteld. Dit is keukenproject 671 geworden.


Naast het keukeneiland hebben we nu ook een wandopstelling bij deze klant. Ook bij deze wandopstelling heb ik een extra spoelbak ingepland. Zo`n spoelbak kost de hoofdprijs niet en is toch wel handig. Als je partner aan het koken is op het eiland is daar vaak ook de spoelbak in gebruik (afgieten van de pasta bijvoorbeeld). Je hoeft dan niet te wachten als je nog even je handen wilt wassen want dan gebruik je gewoon de andere spoelbak.

Ik snap dat het misschien overdreven klinkt die 2 spoelbakken. Maar ik vind het gewoon handig. Bij een badkamer nemen mensen ook vaak een dubbele spoelbak en kraan. Waarom niet in de keuken? Je staat vaker in de keuken als in de badkamer lijkt me.


Aan de kook-/spoelkant van het eiland heb ik nu ook een aanrechtkast met vaatwasser gepland bij deze klant. De klant wilt op het eiland een quooker kokend waterkraan. Zodoende moest ik de boiler van de quooker wegwerken en was er een kast nodig. Vandaar dat ik ook de knock-to-open (greeploze) vaatwasser hier naast heb gezet (1 kast staat zo "zielig").


Morgenmiddag hoop ik de video van de S20 showroomkeuken te maken (dus van de keuken zoals deze nu in de showroom staat opgesteld).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten