Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 13 maart 2015

Nieuwe showroomkeuken S13

Afgelopen dinsdag heb ik het eiland verkocht van de S13 showroomkeuken. Daarom heb ik gisteravond met spoed het nieuwe eiland besteld voor deze Snaidero keuken.


Ik heb nu een kookbrug besteld met er onder weer rvs kasten. Deze keer lades aan de "kamerkant" van het eiland. De vorige showroomkeuken had daar draaideuren en dat ziet er gewoon wat minder "stoer" uit.

Het werkblad wil ik deze keer niet in composiet maken maar juist in Corian. Het weegt minder en kan uit 1 stuk. Dit kun je trouwens ook in rvs doen. Dat zie je op onderstaande foto (Snaidero keuken projekt 636 in Rotterdam).


Ik hoop dat alles binnen is als ik straks naar Zuid Afrika ga. Dan kan Joop het monteren als Jan en ik in Zuid Afrika de keukens gaan monteren van Snaidero keuken project 653.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten