Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 augustus 2014

Vis uit de hoge druk stoomoven

Vanmiddag heb ik hier in de showroom geluncht met Sander, de lokale makelaar hier uit Arnemuiden. Gezond eten deze keer, dus Tongfilet uit de hoge druk stoomoven. In m`n video laatst had ik 4 minuten 85 graden gezet, maar ik moet er nu dus toch een kleine kanttekening bij maken.



Van Michel (de klant die de fabriek heeft met Atlantische tongfilets) heb ik deze keer hele dikke tongfilets gekregen (lekker!). Je moet dan toch wat extra tijd rekenen. Houd maar gewoon 5 of zelfs 6 minuten 85 graden aan dan.



Voor wie het leuk vindt, er is onlangs een magazine uitgekomen over het dorp Arnemuiden. Ik heb een aantal van deze magazines in de showroom liggen, maar je kunt het magazine ook online bekijken via deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten