Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 18 augustus 2014

Vakantie voorbij / Mosseldag in Yerseke

Inmiddels is de bouwvak hier weer voorbij. Morgen hoop ik weer uitgerust te beginnen in de showroom. Eigenlijk vind ik dat wel fijn, drie weken vakantie is voor mij toch best wel lang :).

Afgelopen zaterdag ben ik overigens nog wezen vliegen met een klant. Deze klant is garnalenvisser hier op de Noordzee. Hij wilde graag over Yerseke vliegen waar op dat moment de Mosseldag aan de gang was. De mosseldag is best een happening, zo`n 45.000 bezoekers komen er elk jaar!



Naast het eten van de mosselen konden geïnteresseerden ook mee varen met de mosselschepen met de vlootschouw. Zo`n 16 schepen telde ik. M`n zwager Denny vaart op zo`n schip en was dus ook present.


Wat je vanuit de lucht goed kan zien is dat het water in de Oosterschelde echt super helder is. Je kunt (zie bovenstaande foto) echt heel goed zien waar de bodem is beroerd (door het vissen).



Binnenkort hoop ik (net als vorig jaar) weer een mosselavond te organiseren hier in de showroom. Voor wie het leuk vindt, hier onder tenslotte nog de video over Zeeuwse mosselen in de stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten