Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 augustus 2014

Keukens in Engeland / Stefan jarig

Afgelopen vakantie waren we (net als anders) in Engeland, dus heb ik daar gelijk wat keuken magazines meegenomen. Is altijd wel leuk om te zien wat voor soort keukens ze daar in Engeland verkopen. Deze bladen heb ik in de showroom liggen, dus wie het leuk vindt kan het hier bekijken.


Toevallig kreeg ik vandaag Engelse klanten. Deze mensen hadden al een Snaidero Idea keuken, zodoende kenden ze het merk. Leuk hoor!


Deze klanten vertelden me wat ik zelf ook al zo`n beetje had gezien en gelezen in de magazines. Keukens in Engeland zijn toch echt heel anders. Veel conservatiever en ook heel veel hout. Ze vonden het gelukkig heel mooi hier in de showroom, veel strakker als wat ze gewend waren.


Tot slot nog wat anders. Stefan Pleijte (hij werkt een paar ochtenden in de week bij mij) is vandaag jarig. Veel klanten kennen hem wel. Misschien willen jullie even op z`n pagina kijken voor z`n sportstoel aktie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten