Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 5 februari 2013

Registratie Neff VarioSteam oven

Vanmorgen kreeg ik een mail van m`n klant uit Bunschoten die z`n Neff B46C74N3 VarioSteam oven wilde registreren. Registratie is immers nodig om het nieuwe VarioSteam kookboek te ontvangen. M`n klant kon alleen het serienummer van de oven niet vinden. Bij de VarioSteam ovens zit deze plakker op de bodem van de oven ónder de deur. De deur doe je dus iets omhoog en dan zie je de plakker zitten (hieronder dus even een voorbeeld van mijn eigen VarioSteam oven hier).
Jan en Joop zijn van de week trouwens begonnen aan een nieuw project in Vlissingen. Dit is een heel groot project waar ze wel een paar maanden werk hebben (keuken, badkamers, vloeren, wanden en installatiewerk etc). Deze klant heeft daarom met ons afgesproken dat we er niet continue aan de slag hoeven te zijn. Hun vorige huis is toch nog niet verkocht, dus het heeft geen haast. Zelf ben ik nu bezig met de nieuwe Ola 20 keuken voor hier in de showroom. Gaat niet extreem afwijken, gewoon een andere kleur en ik denk met Neff apparaten in plaats van Míele. Heb nu in een paar dagen tijd verschillende reacties gehad op de Snaidero Ola 20 showroomkeuken, maar had beloofd de keuken nog even vast te houden voor een klant die eerst op wintersport ging. Had ik misschien beter niet kunnen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten