Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 februari 2013

Mengkraan Elegante 30 bij Snaidero showroomkeukens

Vaak verkoop ik een kraan met uittrekbare slang bij m`n keukens. Zelf vind ik dat gewoon erg handig als je even bijv. je waterkoker moet vullen, een grote pan moet afwassen of de spoelbak zelf even schoonmaken. Wil je het helemaal luxe hebben, dan heb ik er zelfs nog eentje waar de kleur van de waterstraal aangeeft of het water warm, lauw of koud is. Maar als dat allemaal niet nodig is, dan is de Elegante 30 een hele goede optie. Simpel, strak en ook heel erg "elegant" dus.
De Elegante 30 mengkraan is er in verschillende kleuren. Gisteren met Andries (de klant die de vorige S13 showroomkeuken heeft gekocht) uitgebreid gesproken over deze kraan (de aanleiding eigenlijk van dit berichtje). Andries heeft zo`n supermooie en luxe mengkraan bij me gekocht. Voor het eiland vindt hij het achteraf iets te aanwezig en zoekt iets meer bescheideners. We gaan de luxe kraan nu in de pantry monteren (daar is licht op de kraan ook erg handig) en zo`n Elegante 30 kraan op het eiland. Omdat op het eiland van Andries een wit corian werkblad ligt heb ik de witte kraan geadviseerd (foto hierboven). Mat zwart is ook heel mooi bij zo`n keuken, maar dan valt de kraan iets meer op (is wel iets stoerder). Hieronder de mat zwarte versie bij de Snaidero Ola 20 showroomkeuken.
Naast zwart en wit is de Elegante 30 ook leverbaar in chroom (dat zijn bijna alle kranen) en in roestvrijstaal. Dat roestvrijstaal is trouwens geen echt roestvrijstaal maar zgn. "rvs look". Deze kraan heb ik nu op de Snaidero S14 showroomkeuken gemonteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten