Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 12 februari 2013

Levering in Londen

Vanmorgen zijn de Míele apparaten opgehaald voor m`n klant uit Londen (Mayfair). De Míele apparaten stonden hier al een week klaar maar het regelen van het transport had wel wat voeten in de aarde.
Voor vanmorgen had ik verder geen afspraken staan dus kon nog mooi een keukenplan met offerte maken voor een klant. Ze willen een Snaidero Ola 20 keuken, maar dan net even anders opgesteld als de Snaidero Ola 20 hier in de showroom. Met het nieuwe Snaidero tekenprogramma gaat het steeds beter moet ik eerlijk zeggen, al ben ik (zeker voor een Ola 20) nog steeds wel vrij veel tijd kwijt om het er netjes in te zetten.
Jan en Joop zijn nu wat eerder begonnen bij m`n klant in Scherpenisse. De nieuwe Snaidero keuken ga ik over een paar weken plaatsen, maar het tegelwerk voor de badkamer kan nu alvast gedaan worden. Bij het project in Vlissingen konden we namelijk even niet verder (er was best veel asbest gevonden) en m`n klant in Vlaardingen (wat voor deze week opstond) heeft de sleutel van de woning nog niet. Gelukkig konden Jan en Joop bij andere klanten dus wel eerder beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten