Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 29 juni 2012

Nieuw merk keukenapparatuur

Niet dat ik er nu mee ga beginnen, maar het valt me wel op. Het Koreaanse merk Samsung (bekend van o.a. de mobiele telefoons en televisies) is nu ook begonnen met inbouw apparatuur voor in de keuken. Op dit moment heeft Samsung nog niet een volledig assortiment apparaten (nu hebben ze bijv. nog geen inductiekookplaten en koelkasten in de collectie). Over circa anderhalf jaar willen ze een met een Amerikaanse koelkast komen voorzien van internetaansluiting. Ik heb eens gekeken naar deze apparaten, maar heb besloten er niet actief mee te gaan werken. Ik denk persoonlijk dat het qua positionering meer in de richting van Atag, Etna, Pelgrim en Whirlpool/Bauknecht zit, merken waar ik nu toch ook niet mee werk. Mijn huidige (Duitse) apparaten merken (Neff, Míele en Gaggenau) passen toch beter bij mijn keukencollectie. Ik kan me echter voorstellen dat Samsung op termijn de apparaten meer zal stylen als ware het een "Samsung Galaxy", het zou dan echt wel eens een serieuze speler kunnen gaan worden. Ik kan me voorstellen dat mensen dan een appje op de tablet nemen waarbij ze bijvoorbeeld op het werk al de oven programmeren zodat deze opgewarmd is als ze thuis komen. Hieronder een foto van een Samsung oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten