Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 5 juni 2012

Neff ovens met CircoTherm

Bij Neff zit er standaard CircoTherm op hetelucht ovens (niet op de combimagnetron-/ovens!). Over dit CircoTherm systeem had ik laatst al een video geblogd, maar eigenlijk (om eerlijk te zijn) was dat oud nieuws. Ik plaats de video nog een keertje hoor, daar niet van, maar ik heb in m`n magazijn nu een Neff CircoTherm oven staan van wel 34 jaar oud! . Bij een klant in Kamperland heb ik pas een nieuwe Italiaanse design keuken mogen leveren. In de oude keuken van deze klant zag ik een Neff oven staan bij het inmeten. Hier blogde ik al eerder over. Inmiddels heb ik deze Neff oven in mijn magazijn, inclusief het boekje wat bij de oven hoort. Zie ik daar met grote letters CircoTherm op staan! Leuk! Ik had het kunnen weten natuurlijk, Neff heeft CircoTherm al zo`n 40 jaar in de ovens zitten.
De klant van de keuken in Kamperland heeft trouwens ook voor de nieuwe keuken gekozen voor een Neff CircoTherm oven. Deze keer het topmodel, de Neff B46C74N0 VarioSteam & CircoTherm bakoven.
Laatst heb ik nog onderstaande video op youtube gezet over deze nieuwe Neff B46C74N0 VarioSteam/CircoTherm oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten