Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 19 juni 2012

Neff N54K40N0 Teppan Yaki

Het schijnt nu toch een beetje zomer te worden hier in Zeeland, dus daarom ben ik gisteren thuis maar eens buiten gaan Teppannen (zal wel geen echt Nederlands werkwoord voor zijn?). Om dit soort apparaten te verkopen vind ik dat je er zelf ook wel ervaring mee moet hebben. Daarom heb ik sinds kort de mobiele Teppan thuis, is eigenlijk wel leuk als alternatief op een barbeque. De Teppan is (vind ik) heel snel op temperatuur. Het is niet alleen snel op temperatuur merkte ik, maar ook nog eens heel hoog. Ik was echt heel snel door m`n vlees heen. De volgende keer kan hij dus best een standje lager staan. Is toch meer relaxed. Het schoonmaken viel wel mee, ik denk zo`n 10 minuten werk of zo. Even af laten koelen, wat water er in, met een schuurspons de hardnekkige vlekken er af halen en dan het water er uit deppen (keukenrol op zo). . Meer informatie over de Neff Teppan Yaki heb ik op deze pagina gezet. Ook heb ik op die pagina een video ingesloten met een demo van de Teppan Yaki bij mij in de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten