Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 28 april 2012

Snaidero keuken geplaatst in Hoogeveen

Op oudjaarsdag vorig jaar kwam er een gezin uit Hoogeveen langs om een Snaidero keuken te bestellen. De afgelopen week hebben Jan en Joop deze keuken (project 552) gemonteerd. Gisteren belde de klant op dat ze tevreden waren met de keuken. Ik heb met haar afgesproken dat ze nog even belt als de keuken in gebruik is genomen zodat ik nog even langs kan komen om de apparatuur in te stellen, uit te leggen en dergelijke.
Er wordt op dit moment nog gewerkt in de woning van klant, daarom verwacht ik dat het nog wel een paar weekjes kan duren voordat klant mij kan gebruiken. Misschien kan ik het wel combineren dan met het project in Noordwolde, dat is er immers niet heel ver vandaan. Bij deze klant heb ik trouwens ook de nieuwe Neff VarioSteam B46C74N0 oven/stoomoven gemonteerd naast de Míele drukstoomoven DG4164. Zelf vind ik dit wel de ideale combinatie. Je kunt dan koken met stoom in de Míele drukstomer (aardappelen, groente, vis etc) en bakken met stoom in de Neff combistoomoven (brood, croissants etc). Ook bij de Snaidero keuken in Vlisingen laatst (project 555) heb ik die combinatie toegepast. Hier hoop ik volgende week heen te gaan om een kookles op locatie bij klant thuis te geven.
De aankomende week zijn we trouwens niet zover van huis aan de slag als Hoogeveen. Deze keer gaan Jan en Joop naar Zonhoven (België). Is maar een goed uur rijden, dus ze kunnen gewoon thuis slapen :). De foto`s van de keuken in Hoogeveen komen straks op deze pagina.