Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 april 2012

Eurocucina bezoek in Milaan

Vandaag, morgen en overmorgen ben ik afwezig in de showroom. Dit in verband met beursbezoek aan de Eurocucina in Milaan. Vrijdag moet ik ook nog bij een klant zijn in Frankfurt, als alles volgens plan verloopt ben ik zaterdag weer terug op de zaak.

De showroom is ondertussen wel open natuurlijk, maar er is dus geen verkoper aanwezig.


Op de Eurocucina hoop ik de presentatie bij te wonen van onder andere de nieuwe keuken van Pietro Arosio en de nieuwe Idea 40 keuken van Snaidero. Foto`s van de beurs volgen natuurlijk binnenkort op dit blog.


Zoals op deze foto`s te zien is heeft de Snaidero stand dit jaar hetzelfde exterieur als het hoofdkantoor in Majano. Maar hier had ik al eerder over geschreven.