Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 6 maart 2023

Simik

Deze keer iets niet over keukens maar over Simik. Simik Ghookasian is een vriend van me die nu in Los Angeles woont (Glendale).

Ik ken Simik van de Saab club, maar hij heeft vroeger in Zeeland gewoond (Axel).
































Ik heb Simik in Los Angeles bezocht en hij is ook hier geweest (bijvoorbeeld bij een feest van mijn showroom). Ook deze zomer hoopt hij ons weer te bezoeken.




















Simik was gisteren in het nieuws. Niet alleen in Amerika maar ook gewoon in de Nederlandse Telegraaf.

Simik was namelijk aan boord van een vliegtuig waar een verwarde man een kapingspoging deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten