Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 23 september 2021

Snaidero S14 keuken verkocht

De afgelopen week heb ik de S14 keuken in Coal Oak uitverkocht uit de showroom.

Deze Snaidero keuken gaat naar een klant uit Groningen.



Ik denk dat ik `m medio volgend jaar mei kan monteren bij die klant, dus de keuken blijft nog even staan hier.

De nieuwe Snaidero keuken hoop ik op korte termijn te kunnen bestellen zodat ik die vóór mei weer kan plaatsen.








































Jan Levien (de monteur) heeft deze week hard gewerkt. Hij heeft in Heiloo de keuken gemonteerd van project 1007.

Inmiddels is die keuken klaar. Op bovenstaande foto kunnen jullie zien dat het een S10 keuken is die ietwat is aangepast.

De beschermfolie zit er natuurlijk nog op omdat de klant nog niet helemaal klaar is met de verbouwing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten