Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 september 2021

Snaidero keuken geplaatst in Fijnaart (project 956)

Afgelopen week heeft monteur Jan Levien de Snaidero S100 keuken van project 956 geplaatst. De keuken is helemaal klaar, alleen omdat de woning nog niet in gebruik is heeft Jan Levien de beschermfolie nog op de roestvrijstalen deuren laten zitten.



















Op dit moment is Jan Levien in Hengelo aan het werk. Hij is de Snaidero keuken aan het plaatsen van project 1009; een S10 keuken.

Zelf heb ik de afgelopen tijd (omdat het mooi weer was) met best veel klanten gevlogen (heb ook nog keukens verkocht hoor).

Zo was ik gisteren nog boven Rotterdam wezen vliegen. Wel leuk om zo langs de Euromast en over de Erasmusbrug te vliegen.



















Het najaar komt er weer aan, dus de komende tijd zal het mooie weer (verwacht ik) wel een beetje verleden tijd zijn. Ik heb daarom voor begin volgende maand groot onderhoud gepland voor de Cessna. Ik denk dat hij wel een maandje uit de running is.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten