Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 maart 2021

Snaidero keuken in Schiedam (project 954)

Sommige klanten denken dat ik alleen maar de S10 keuken kan leveren zoals ik thuis heb staan.

Maar niet iedereen kan zo`n eiland kwijt. Soms kan het niet anders als een hoekkeuken worden.

De uitdaging is om er dan toch iets bijzonders van te maken.










































Ik kreeg laatst een klant uit Schiedam in de showroom die zo`n situatie had (Snaidero project 954). Ik heb samen met deze klant een hoekopstelling bedacht met een hogekastenwand en een aparte tafel.

Hoewel het een hoekopstelling is vind ik dat de keuken toch heel bijzonder is geworden. Zo is als werkblad gekozen voor Corian in marmer motief (Cremo). Niet de voordeligste keus, maar wel super mooi.

De klant wilde een witte keuken met een wit blad. Maar met effen wit vind ik dat persoonlijk wat minder (het is immers nooit dezelfde kleur). Vandaar dat ik Cremo had geadviseerd.










































De keuken is daarnaast ook 2-tone. Dus wit hoogglans voor de onderkasten en Eucalyptus hoogglans hout voor de kolomkasten.

Eucalyptus hoogglans is echt super exclusief. Niet de voordeligste keus, maar net als Cremo wel heel bijzonder.

Tussen de kolomkasten in heeft Jan Levien (de monteur) glazen schapjes gemaakt met ook weer LED verlichting.

















Bij de keuken heb ik tenslotte ook een keukentafel geleverd. Omdat de klant in een rolstoel zit wilde ik geen vierkante vorm (als je jezelf stoot aan een punt doet dit immers zeer). Ik wilde ronde vormen en heb daarom een druppelvorm getekend met daaronder een echte Italiaanse tafelpoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten