Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 30 maart 2021

Showroomkeuken S100 aangepast

Vandaag heeft monteur Jan Levien hard gewerkt bij mij in de keukenshowroom. De S100 keuken is aangepast. De nieuwe S100 showroomkeuken heeft nu ook Neff apparaten in de nieuwe grafietlijn van Neff.

Veel klanten zal het misschien niet opvallen, maar het rvs accent (greep en strippen) van de apparaten is nu vervangen door een matzwarte kleur.

Ook heb ik nu weer een mooie luxe koelkast (Neff KI1816DE0) ingebouwd in de S100 keuken in plaats van de koel-/vriescombinatie.








Zelf ben ik vandaag wezen vliegen met de klant van project 979 uit Ede. Bij deze klant hoopt Jan Levien morgen de nieuwe Snaidero keuken te gaan plaatsen.








De vriend van deze klant werkt bij Lufthansa als captain, die vond het dus leuk om ook even te sturen met mijn Cessna.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten