Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 februari 2021

Snaidero keuken verkocht in Utrecht

Vandaag heb ik een mooie Snaidero Ola keuken verkocht aan een klant uit Utrecht.

Ik heb `m hier (de Ola) als eilandopstelling staan in Grigio Cemento. De klant uit Utrecht gaat `m echter in een hoekopstelling neer zetten.

Bij de huidige Ola gaat dat prima. De vorige versie leende zich er minder voor.

Ook heeft de klant uit Utrecht de kleur van de keuken aangepast naar Bianco Artico mat ("ieselijk wit" in ons dialect).
























Op dit moment hebben we fantastisch weer hier in Zeeland. We zijn dus ook nog even een rondje wezen vliegen samen vanaf het vliegveld van Arnemuiden.
























Uiteraard heb ik ook nog gewerkt hoor. Vandaag heb ik de keukens van project 985 in Zuidland en project 990 in Haarlem verwerkt als order.

Tenslotte is ook de keuken van project 954 uitgeleverd (Jan Levien staat hier ingepland voor maandag as). Dat is een keuken in Eucalyptus hout gecombineerd met wit hoogglans lak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten