Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 12 februari 2021

Snaidero keuken in Vlaardingen (project 962)

De afgelopen week is de Snaidero keuken geplaatst bij de klant van project 962. Deze keuken is gemonteerd bij een klant in Vlaardingen.

Monteur Jan had van te voren al de omtimmering klaargemaakt voor de klant. Hij is er nu samen met Julian (de nieuwe monteur) heen gegaan om ook de keuken te plaatsen.
























Omdat het schitterend weer was deze week (eigenlijk nog steeds) ben ik natuurlijk vaak wezen vliegen.

Bijvoorbeeld met de klant van Snaidero project 887 uit Schiedam.
























Deze klant heeft een S100 keuken bij me gekocht die ik deze zomer mag uitleveren in het nieuwe huis van klant.

Ze hebben gisteren nog een aantal kasten bijbesteld bij me en zijn aansluitend nog even met me mee geweest om een rondje Maasvlakte te doen.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten