Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 oktober 2020

Snaidero keukens gelost

Daarnet is de transporteur van Snaidero weer keukens wezen lossen hier. Onder andere de keuken van project 936 in Vlissingen is bezorgd. Deze klant heeft voor de tweede keer z`n keuken hier gekocht. De vorige keuken was een keuken in Bianco Star hoogglans metallic (helaas niet meer leverbaar). Deze keer hebben ze (voor een ander huis) gekozen voor een combinatie van Grigio Cemento micalak met Bianco Artico hoogglans.

Voor de keuken in Vlissingen mis ik helaas de vaatwasser. Gelukkig heeft de klant z`n oude vaatwasser nog niet weggedaan. Verder is de keuken gelukkig helemaal compleet.

De manco wijnkoeler bij de keuken van project 935 in Middelburg (waar Jan en Joop nu aan het werk zijn) heb ik trouwens gisteren bezorgd. Dus tijdens de montage nog. Eigenlijk was er dus niets aan de hand. Grote kans ook dat de manco vaatwasser van project 936 in Vlissingen ook tijdens de montage al afgeleverd kan worden.

Feit blijft dat manco`s niet goed zijn en ik vind het heel spijtig dat dit tegenwoordig vaker voorkomt (mijn excuus hier voor). Toch wil ik benadrukken dat het over uitzonderingen gaat, het gros komt gelukkig stipt op tijd binnen.

Tenslotte. Onlangs is zoals jullie weten de nieuwe Vision keuken geplaatst hier in de showroom. Inmiddels heb ik de keuken op video gezet. Ik hoop deze video binnenkort klaar te hebben hoor maar de montage van de video moet nog gedaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten