Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 februari 2020

Snaidero keuken in Zeeland (project 825 in Yerseke)

Enkele maanden terug hebben we in Yerseke een Snaidero keuken gemonteerd (project 825). Deze klant heeft een Ola 20 keuken gemonteerd in de keuken met een extra opstelling in model Code voor de bijkeuken.



Onlangs ben ik bij deze klant op bezoek geweest thuis. Ik heb de apparaten uitgelegd en ook een video gemaakt van de keuken. Deze video is hier boven ingesloten.


De klant heeft best veel apparaten bij me gekocht, dus was er ook wel wat uit te leggen deze keer. Bij deze klant zat er ook een vacumeerlade in van Neff. Deze had ik nog niet eerder verkocht, was wel leuk om een keertje mee te werken dus.


Mochten jullie `t leuk vinden; hier foto`s van een andere Ola 20 die ik in Italië geleverd heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten