Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 27 februari 2020

Snaidero keuken in Spanje (project 886)

Gisteren zijn de monteurs Jan en Jan-Levien in Spanje bij de klant van project 886 geweest (Málaga). Inmiddels zijn ze weer op weg naar Arnemuiden hoor. Ik verwacht ze vannacht weer terug.

De keuken an-sich is klaar, maar het schilderwerk en dergelijke moet nog gedaan worden. De onderstaande foto is daarom niet helemaal "showroomstaat". Maar ik wilde `m toch even op het blog zetten.


Het eiland van deze keuken is namelijk in Rovere Jazz geleverd. Een kleur die ik de laatste tijd toch wel vaker verkoop. Ook bij de keuken in Portugal toevallig eveneens deze week had ik Rovere Jazz mogen leveren.

Privé heb ik gekozen voor roestvrijstaal op `t eiland, maar je kunt natuurlijk niet iedereen een rvs keuken verkopen. Ik vind Rovere Jazz dan ook een leuk alternatief op het rvs. Maar voor wie `t leuk vindt. Hier onder mijn keuken met de rvs deuren op het eiland.



In Spanje heb ik trouwens vaker een keuken geleverd. Bijvoorbeeld deze keuken in de buurt van Cadiz en deze keuken in Marbella.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten