Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 21 november 2019

Snaidero keukens in Arnhem

Onlangs heeft Niklas de keuken gemonteerd van Snaidero project 811 in Arnhem. De nieuwe keuken staat inmiddels. Ik hoop er binnenkort even heen te gaan.

Bij de vorige Snaidero keuken van klant had ik twee jaar terug "gewone" onderkasten in wit hoogglans gecombineerd met een rvs blad en rvs kolomkasten. De nieuwe keuken van klant heeft wel "gewone" witte hoge kasten maar wel een metalen (rvs gelakt) onderkant met daarop juist een Bianco Carara Corian blad. Dit is een Corian werkblad maar dan in een "marmermotief".


Per mail had de klant al bij me aangegeven de nieuwe combinatie geslaagd te vinden. Uiteraard wil ik het graag nog even in het echt zien. Ik heb nu alleen nog maar onderstaande foto`s gezien van Niklas na montage van de keuken (de metalen kasten zitten dan nog in de beschermfolie).


Wat ook wel leuk is; bij de vorige Snaidero keuken zat een witte Spring afzuigkap. Die is (net als ook de Neff FullSteam oven ed.) ook in de nieuwe keuken toegepast. Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten