Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 oktober 2019

Winterfair bij de Snaidero Concept Store

Inmiddels is de wintertijd ingegaan en gaat het ook wat kouder worden. Zo koud als ik het op onderstaande foto had is het (gelukkig) nog niet. Maar ik wilde jullie alvast informeren over de winterfair binnenkort hier op Arnemuiden. Deze Winterfair staat gepland voor vrijdag 29 november as. van 15:00 tot 21:00u.


Hier in Arnemuiden is er dan van alles te doen. Zo staan er hier oldtimers voor de showroom, er is een draaiorgel, warme chocomel, figuranten etcetera. De sneeuw van bovenstaande foto kan ik niet garanderen, maar hier in Arnemuiden doen we ons best om het in elk geval heel gezellig te maken.


Uiteraard doe ik ook activiteiten hier binnen in de keukenshowroom. Zo heb ik een Neff kok besteld om te laten zien wat je kunt doen met de Neff FullSteam combistoomoven.

Ook voor mensen die `m al hebben (zo`n stoomoven) is het misschien toch handig. Ik hoor vaak berichten dat mensen nog veel te weinig met stoom doen. Hier onder een video van zo`n avond hier in de showroom. Enfin; de showroom is open en u bent van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten