Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 8 november 2017

Snaidero keuken in Delft en Maasland

Afgelopen maandag zijn de monteurs Jan en Joop begonnen met een nieuw turn-key keuken project in Delft (project 768).

De bestaande keuken en vloer hebben ze gedemonteerd. Ze gaan nu eerst de plafondafzuigkap in het plafond wegwerken.


Zoals gezegd, het is een turn-key project. De mannen doen dus ook de vloeren, het leidingwerk inclusief meterkast en het stucadoorswerk. Voorlopig zijn ze dus nog wel bij deze klant in Delft aan de slag.

Zelf ben ik gisteravond naar Maasland gereden voor de oplevering van Snaidero keuken project 730. Bij deze klant heb ik nu voor de derde keer een Snaidero keuken geleverd. Deze keer een S10 keuken opstelling.


In de vorige Snaidero keukens had deze klant nog geen Neff FullSteam oven (die waren er toen nog niet). Nu wel en daarom heb ik bij de klant deze oven uitgelegd.

De vorige keer (in hun vorige huis) had ik namelijk de hogedrukstoomoven al een keer uitgelegd (deze hebben we meeverhuisd naar het nieuwe huis).


Het voordeel van de FullSteam oven ten opzichte van de drukstoomoven is (vind ik dan) dat je veel meer dingen tegelijk kunt stomen. De extra stoomoven komt nog steeds van pas trouwens. Ik gebruik hem zelf vaak voor de vis (die gaat op een lagere temperatuur als het vlees/rijst en de groenten).


Ik had gisteravond de GoPro mee. Ik hoop de video binnenkort op het blog te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten