Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 1 november 2017

Snaidero keuken in Amsterdam (project 765)

Een poosje terug heeft monteur Steef de Snaidero keuken gemonteerd van project 765 in Amsterdam. Deze Snaidero keuken is gespoten in de kleur grafietgrijs mat lak.


Het eiland van deze Snaidero keuken heeft een Corian werkblad met een rvs werkgedeelte. Ook is het eiland voorzien van een tafelgedeelte zoals ik ook heb bij de S100 keukenopstelling.


Eigenlijk wil ik zo`n keuken ook in de showroom plaatsen. En dan in de opstelling zoals onderstaande tekening. Maar om plaats te maken voor deze keuken moet ik natuurlijk wel ruimte maken. Daarom heb ik onlangs een aantal keukens in de showroom extra scherp geprijsd.


De Snaidero keuken in grafietgrijs staat inmiddels ook opgesteld bij de volgende klanten:

Snaidero keuken project 765 in Vlissingen.

Snaidero keuken project 743 in Arnemuiden.

Snaidero keuken project 726 in Amsterdam (maar deze is in grafietgrijs satijnglas).

Voor wie het leuk vindt tenslotte nog een video van zo`n Snaidero keuken in grafietgrijs gelakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten