Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 juni 2017

Snaidero keukens in Arnemuiden

Best een poosje terug was het dat ik in Arnemuiden een keuken verkocht aan de klant van project 299 (een Snaidero Time keuken). Inmiddels hebben ze een nieuw huis gekocht (ook in Arnemuiden). Voor die woning heb ik ook een nieuwe Snaidero keuken mogen leveren (project 760). Niklas de monteur is deze keuken nu aan het installeren.

De klant heeft gekozen voor een zwart kookeiland met een hoge kastenwand er achter in wit hoogglans lak.


Onder lunchtijd was ik even langs geweest bij Niklas de monteur. Ondanks het warme weer deze dagen schiet het toch hard op met de montage van de keuken.

De klant had gevraagd om als eerste apparaat de Amerikaanse koelkast aan te sluiten. Ze hadden met dit warme weer graag koude ijsklontjes...


Zoals jullie zien is Niklas nu de laatste dingetjes aan het doen om deze Snaidero keuken op te kunnen leveren. Op de foto is te zien dat hij de wijnglazenhouder aan het monteren is in de vouwdeurkast.

De vouwdeurkast is bedacht om losse keukenapparaten uit het zicht en toch op de pak te hebben.



Enfin, hierboven het verhaal van de vouwdeurkast op video (is al een vrij oude video, tegenwoordig maak ik de vouwdeurkast weer mooier en luxer).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten