Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 30 juni 2017

Snaidero keuken in België (Nieuwrode)

Enkele weken terug ben ik nog wezen vliegen met een Belgische klant (zie video hier onder).



Deze klant heeft een poos terug een Snaidero keuken bij me gekocht. Deze is geplaatst in Nieuwrode (redelijk in de buurt van Brussel).


Ik was wel langs geweest bij de klant om voor ze te koken in de keuken (met name uitleg van de hoge druk stoomoven). Het is er toen echter niet van gekomen om mooie foto`s te maken van deze nieuwe keuken.


De klant heeft daarom foto`s voor me gemaakt. Ik kreeg ze gisteren binnen via de mail. Het leek me wel leuk om ze met jullie te delen via `t blog. Bij deze dus...


Op de foto`s kunnen jullie zien dat de hoge kasten als het ware "zwevend" in de wand zitten. Dus zonder plint. Dit ziet er natuurlijk wel ruimtelijk uit. Ik denk ook dat het iets schoner is (makkelijker met dweilen/stofzuigen etcetera.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten