Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 februari 2017

Snaidero keuken met Amerikaanse koelkast

Meestal kiezen klanten voor een ingebouwde koel-/vriescombinatie voor hun nieuwe Snaidero keuken. Het is immers chique weggewerkt achter de deuren. Maar als je gewoon net even wat meer eten op wilt slaan dan is dit niet genoeg. Vaak kiest men dan voor voor een extra koelkast in de garage of bijkeuken.


Een Amerikaanse koelkast van Neff dan een goede overweging. Je hebt dan immers de opslagruimte van ongeveer 2 koel-/vriescombinaties én no-frost én een ingebouwde icemaker. Op onderstaande video laat ik zo`n Amerikaanse koelkast zien.



Bedankt alvast voor het kijken natuurlijk. Achteraf gezien had ik er nog wel meer over willen vertellen maar dat doe ik dan maar in de showroom...


En tenslotte; een fijne valentijnsdag vandaag toegewenst voor jullie allemaal!

Vanmorgen stond er een lekker gebakje voor me klaar (leuk!). Moet nu vanavond wel naar huis lopen want zo krijg ik weer een dikke buik (hahaha).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten