Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 3 februari 2017

Snaidero keuken in Middelburg

Gisteravond ben ik bij de klant geweest van Snaidero project 739 in Middelburg. Deze keuken is onlangs geplaatst en ik was door de klant uitgenodigd om bij ze te komen eten.


Zoals jullie zien heeft de klant gekozen voor een mat wit gelakte Snaidero keuken met een eveneens mat wit corian werkblad. Leuk detail is dat de klant zelfs voor de recirculatie afzuigkap gekozen heeft voor wit corian.

An-sich wel heel mooi zo`n ton-sur-ton witte keuken, maar zoals ik al eerder heb aangegeven (ook aan de klant); 100% ton-sur-ton bestaat niet bij wit. Ik bedoel dat je heel veel kleuren wit hebt. Met andere woorden; Het wit van het corian is nooit 100% identiek als het wit van de gelakte keukenfronten. Er zit altijd een tintverschil tussen.

De klant was dit ook wel opgevallen maar was gelukkig wel zo sportief om te zeggen dat ik het inderdaad al in de showroom had gezegd.

Zelf combineer ik daarom vaak roestvrijstaal als kleur onder het witte werkblad (daar zie je namelijk het corian direct bovenop de keukenkasten). Met de hoge kasten is de afwijkende kleur nooit zo`n punt omdat het blad hier niet op ligt. Je ziet dit bijvoorbeeld bij onderstaande S10 showroomkeuken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten