Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 23 november 2016

Keuken in Spanje

Gisteren ben ik langs geweest bij de klant van keuken project 738 in Spanje. Ik kwam iets te vroeg aan, ben dus even bij een keukenzaak daar in de buurt wezen kijken. Ze verkopen daar toch heel wat anders als wat we hier gewend zijn. Toch meer landelijk en ook meer eenvoudiger inbouwapparatuur.


Bij m`n klant aangekomen bleek dat "mijn keuken" inmiddels was ingepakt. Er zijn nu nog steeds Spaanse bouwvakkers aan de slag in het huis. Het was dus wel verstandig van de klant om de keuken opnieuw in te pakken.


De Snaidero keuken staat in een loft die gemaakt is in een hacienda. Echt een heel mooi contrast zo`n strakke Italiaanse design keuken in een karakteristiek oud pand.


De hacienda staat overigens in Jerez de la Frontera, een stad in de buurt van Cádiz in Zuid Spanje.

Maar inmiddels is het weer business-as-usual hoor, ik ben gewoon weer terug in de showroom in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten