Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 13 juli 2016

Snaidero keuken in Haarlem

Twee maanden terug hebben we een Snaidero keuken uitgeleverd aan een klant in Haarlem. Dit is Snaidero keuken project 721, een aangepaste S18 keuken opstelling.


Normaal gesproken worden mijn keukens gemonteerd door een keukenmonteur die ervaren is met mijn keukens. Maar deze keer heeft de klant zelf de keuken gemonteerd. An-sich is dat voor mij natuurlijk lekker. Ik heb dan geen gedoe met planning en zo. Maar aan de andere kant moet ik eerlijk zeggen dat een "zelfmonteerder" over het algemeeen vaak belt met vragen. Het zijn immers geen standaard keukens die ik uitlever.

Ook zie je dat zo`n "zelfmonteerder" over het algemeen aanzienlijk meer tijd nodig heeft om een keuken te plaatsen. Anyway. De keuken in Haarlem is inmiddels bijna klaar.


Het enige "probleem" was de vaatwasser in de hoge kast. Bij zo`n oplossing hoor je vaak klanten bij de aflevering al klagen dat er een hoge kast manco is. Maar de vaatwasser wordt onder een opzetkast gemonteerd. Dit omdat de vaatwasser niet in een kast past (i.v.m. te breed). De vaatwasser staat dus tussen twee kasten in en krijgt een eigen deur gemonteerd.

Bij deze oplossing levert Snaidero een vuren frame met een rvs voorkant. Deze komt tussen de vaatwasser en de opzetkast. Hier onder zie je die oplossing in m`n Snaidero Ola 20 showroomkeuken.


Ook zie je op bovenstaande foto dat het veel mooier is als je de rvs bevestigingstrip meebestelt bij je Neff vaatwasser. Dit ziet er veel mooier uit als zo`n standaard plastic strip (hier gaat onderstaande video over).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten