Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 4 juli 2016

Klant uit Zuid Afrika

Wat een verrassing afgelopen Zaterdag! De klant van de keukens in Zuid Afrika kwam bij me langs. Ze kwamen met hun vliegtuig naar Arnemuiden toe (niet helemaal vanuit Zuid Afrika hoor).

Het huis in Zuid Afrika is nu bijna klaar. Er wordt ook echt gekookt in "mijn" keuken nu. De hogedrukstoomoven was helaas al een keer kapot gegaan. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.

Er kwam een mannetje helemaal uit Johannesburg langs (is echt heel ver weg vanuit Somerset West) om het apparaat te repareren. Zo`n hoge druk stoomoven kennen ze in Zuid Afrika niet, het had dus best wel voeten in de aarde voordat het is opgelost.


Voordat ze weer terug gingen mocht ik nog even vliegen in het vliegtuig van de klant. Het gaat met 160 knopen wel iets sneller als m`n eigen vliegtuig, wel leuk zeg! Bedankt!


Voor wie het leuk vindt, hier onder de video die ik gemaakt heb tijdens de montage van de keuken in Zuid Afrika.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten