Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 8 juli 2015

Snaidero keukens bij klanten

Een paar jaar terug heb ik in Brussel een keuken geleverd die monteur Niklas heeft geplaatst, Snaidero keuken project 412 was dat. Deze klant heeft de woning inmiddels verkocht en heeft een nieuw appartement betrokken in Anderlecht. Vandaar dat ik gisteren langs ben geweest voor advies voor de keuken in het nieuwe appartement.


Monteur Niklas is inmiddels begonnen in Den Haag met de montage van de Snaidero keuken van project 680. Deze keuken is gisteren bezorgd bij de klant (op de foto zie je m`n vrouw de keuken laden).

Bij dit project wordt de keuken geplaatst in een monumentenpand waarbij het plafond absoluut niet aangepast mag worden. Zodoende moest ik wel een downdraft afzuigkap gebruiken. De Neff downdraft afzuigkap is dus in het werkblad verwerkt.


De monteurs Jan en Joop zijn vandaag een nieuw project gestart in Amsterdam. Ze zijn daar een Snaidero Ola 20 keuken aan het monteren.

Bij deze Snaidero Ola 20 keuken heb ik een Neff FullSteam oven geleverd. De laatste dagen heb ik veel FullSteam ovens binnengekregen. Ik heb de indruk dat de Neff fabriek nu de vraag beter kan behappen en de levertijd van de FullSteam oven een stuk is ingekort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten