Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 juli 2014

Snaidero Spring afzuigkap op video gezet

Voor keukens waar ik geen afvoerkanaal naar buiten kan voorzien (bijvoorbeeld in een appartement) gebruik ik regelmatig een afzuigkap met bipolaire ionisatie. Hoe dit qua techniek werkt heb ik heel lang geleden al eens op het blog gezet. Onlangs heb ik ook een video gemaakt van de Spring afzuigkap met deze bipolaire ionisatie hier in de showroom.



De Spring afzuigkap hier in de showroom is de versie in het wit. Eventueel kan dit ook zwart (of rvs maar die is zonder bipolaire ionisatie). Voor de mensen die het liever wat strakker zien heb ik deze afzuigkap ook in een blokvormig model (eveneens wit of zwart). Hier onder een foto van die versie.


Bij onder ander de onderstaande keukens is de bipolaire Ionisatie afzuigkap toegepast:

Snaidero keuken project 566 in Barendrecht
Snaidero keuken project 571 in Veere (Zeeland)
Snaidero keuken project 617 in Wemeldinge (Zeeland)
Snaidero keuken project 636 in Rotterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten