Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 februari 2014

Snaidero keuken in Poortugaal klaar

Gisteravond hebben Jan en Joop de keuken in Poortugaal van project 625 afgerond (zonder opleverpuntjes en dat is natuurlijk ook fijn). Joop stuurde me de onderstaande foto door van deze keuken in Grigio Cemento. Binnenkort probeer ik wel even een mooiere foto te maken als ik bij deze klant ga koken met de hoge druk stoomoven. De klant gelukkig heel blij met de keuken en mailde me daarnet:

Gisterenavond hebben Jan en Joop de laatste dingen in orde gemaakt en zijn toen huiswaarts gegaan. Natuurlijk hebben we ze uitvoerig bedankt voor hun goede zorgen om onze nieuwe droomkeuken tot een werkelijkheid te maken. Het is wat, anderhalve week mannen over de vloer die je woonkamer totaal overnemen met bergen gereedschap en druk aan de slag gaan. Maar achteraf de moeite waard. Onze jongste dochter kwam binnen en
riep: het lijkt wel een keuken uit glossy magazine ! Dat is een compliment.



Vanmorgen vroeg zijn de mannen weer een nieuw project begonnen. Deze keer in Zeeland, keuken project 627 in Aardenburg. In Zeeland klinkt dichterbij, maar naar Aardenburg is qua tijd toch verder weg als Poortugaal. In Aardenburg hebben ze de oude keuken gedemonteerd, nu komt het leidingwerk, plafonds etcetera. Ik denk dat eind volgende week de keuken er in gaat bij deze klant (hier onder een foto van hun keuken toen deze nog bij mij in de showroom stond).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten