Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 1 februari 2014

Grigio Cemento Micalak op Snaidero keukens

Vanmorgen is de Snaidero keuken bezorgd van project 628 in Noordwijk. De bedoeling is dat monteur Steef as. maandag gaat beginnen met de montage van deze greeploze Snaidero Orange keuken. De andere monteurs (Jan en Joop) zijn maandag nog bezig in Poortugaal (een Snaidero keuken in Grigio Cemento micalak). Om heel eerlijk te zijn vind ik persoonlijk de Grigio Cemento micalak de allermooiste kleur die Snaidero kan spuiten. Van het micalak van de keuken in Poortugaal heb ik nog niet een mooie foto, maar natuurlijk wel van het Grigio Cemento op m`n eigen Ola 20 showroomkeuken. Hier onder dus zo`n foto van het Grigio Cemento hier in de showroom. Vanmiddag had ik klanten in de showroom voor deze Ola 20 showroomkeuken, volgens hen (en dat vind ik persoonlijk ook) is het Grigio Cemento in het echt nóg mooier als m`n foto op de website weergeeft.


Voor de klanten van de Ola 20 uit de showroom heb ik ook even een rendering gemaakt (hoge kwaliteit computertekening) van de Ola 20 showroomkeuken in hun configuratie (stoomoven i.p.v. koffiemachine en gas i.p.v. inductie). Helaas is het Grigio Cemento niet zo realistisch (ietwat flets), maar toch wel weer veel mooier als de keukentekeningen die ik "vroeger" had.


Naast de klant voor de Ola 20 showroomkeuken had ik nog een paar klanten uit Arnemuiden op bezoek. Eentje kwam met wel heel leuk vervoer, heb nog even wat foto`s gemaakt (de eigenaar van deze Fiat is ook eigenaar van de Fiat 500 op de muur bij de Snaidero S20 showroomkeuken).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten