Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 13 december 2013

Snaidero keukens bezorgd

Vanmorgen vroeg is Snaidero langs geweest om verschillende keukens te bezorgen. De vrachtwagen is gelukkig weer leeg en onderweg terug naar Italië. Was best even een drukte, dus ik moest echt even zelf mee helpen met lossen en kon dus niet alle telefoontjes opnemen. Mijn excuus hiervoor.


Dan nog even wat anders. Onlangs had ik het stoomoven recept voor hazenpeper online gezet voor Pat. Ik kreeg daarom onderstaande e-mail van haar. Leuk hoor; graag gedaan.

Rudy wat een verrassing, echt superlief en attent, ik waardeer het meer dan ik kan schrijven en zo snel, echt enorm bedankt!!!!! Ik weet nu wat ik de gasten ga voorzetten met kerst, eerst weer even oefenen en daarna ga ik ook andere recepten proberen van jouw blog!

Nogmaals meer dan dank, hele mooie Decembermaand gewenst!!

HARTelijke groet, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten